Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Maten en gewichten
GVW: 42.000 kg
Wielbasis: 909 cm
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 1332 x 251 x 259 cm
Laadklep: DHOLLANDIA DHSSUR11, onderschuifklep, 2500 kg
Merk opbouw: CARRIER VECTOR 1800
Koelmotor: diesel en elektrisch (7700 draaiuren diesel; 4383 elektrisch)
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong (+31623157042, fj@rhtrucks.nl), Rene Jerphanion (+31612511348, rj@rhtrucks.nl) of Sven Rommens (+31614226034, sr@rhtrucks.nl)
Aanvullende opties en accessoires
- Achterdeuren
 
Bijzonderheden
Merk koel unit: Carrier
Bedrijfsinformatie
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens 
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
| Categorie | Koel opleggers | 
| Merk | Schmitz | 
| Model | Cargobull SKO24 + CARRIER VECTOR 1800 D&E + DHOLLANDIA LIFT | 
| Bouwjaar | 2006 | 
| Gewicht | 9.800 kg | 
| Referentie | RHT / SC016205 | 
| Kenteken: | OJ-69-KH | 
| Bandenprofiel | 17 % | 
| Laadvermogen | 32.200 kg | 
| Luchtvering | |
| Breedte | 2.600 mm | 
| Lengte | 14.000 mm | 
| Kleur | Wit | 
| Eerste registratie | 11-2006 | 
| Aantal assen | 3 | 
| ABS | |
| Schijfremmen | |
| Meesturende as | |
| Lift as | |
| Asconfiguratie | 3 | 
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    










