Algemene informatie
Cabine: dag
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Motorinhoud: 12.740 cc
Transmissie
Transmissie: 12 versnellingen, Semi-automaat
Asconfiguratie
Vering: bladvering
Vooras: Bandenmaat: 425/65 R22.5; Differentieelslot; Bandenprofiel: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 13 R22.5; Differentieelslot; Bandenprofiel: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 13 R22.5; Differentieelslot; Bandenprofiel: 40%
Maten en gewichten
GVW: 28.000 kg
Max. trekgewicht: 50.000 kg
Wielbasis: 545 cm
Functioneel
Kraan: HMF 2020 K2, bouwjaar 2010, achter de cabine
Merk opbouw: HTS
Kipper: Achter
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Aanvullende opties en accessoires
- Electrische spiegels
- Frontzichtcamera
- Hydrauliek
- Kiphydrauliek
- Naafreductie
- Rotator
- Sper
- Trommelremmen
- Werklamp(en)
- Zendapparatuur
- Zwaailamp(en)
Bijzonderheden
Kraan
Hoogsta: ✓
Aantal steunpoten: 2
Afstandsbediening: ✓
Rotator: ✓
Knijperbak: ✓
Opbouw
Bouwjaar: 2010
| Categorie | Kiepers |
| Merk | Scania |
| Model | G360 6x6 Euro 5 Opticruiser met kabelcontainersysteem en HMF 2020 K2 Radiografishe kraan |
| Bouwjaar | 2010 |
| Kilometerstand | 385.163 |
| Gewicht | 15.535 kg |
| Referentie | OT5294 |
| Algemeen conditie | Goed |
| Optisch conditie | Goed |
| Technisch conditie | Goed |
| Kenteken: | BX-SH-53 |
| Bandenprofiel | 47 % |
| Laadvermogen | 12.465 kg |
| Kilometerstand | 385.163 km |
| Vermogen (ph) | 360 pk |
| Brandstof: Diesel | |
| Breedte | 2.550 mm |
| Vermogen (kW) | 265 kW |
| Serie Nr | XLEG6X60005232255 |
| Aantal wielen | 6 |
| Lengte | 8.200 mm |
| Eerste registratie | 08-2010 |
| Aantal assen | 3 |
| ABS | |
| Elektrisch bedienbare ramen | |
| Gereedschapskiest | |
| Euro | 5 |
| Luchthoorn | |
| Mistlampen | |
| PTO | |
| Radio/CD speler | |
| Snelheidsbegrenzer | |
| Trailer coupling | |
| Vangmuil | |
| Verstralers | |
| Trommelremmen | |
| Halfautomaat | |
| AdBlue | |
| Dubbellucht | |
| Meesturende as | |
| Asconfiguratie | 6x6 |
| Kraan merk | HMF |
| Kraan type | 2020 K2 |
| Kraan bouwjaar | 01-2010 |











